piątek, 5 sierpnia 2011

apsss

Nie mam pomyslu na tytul. Ale pomysl na tytul jest malo wazny. Wazniejsze sa pomysly na siebie prawda?

Gowno prawda ze medytacje sa najlepszym sposobem na odreagowanie, pozbawienie sie negatywnych emocji czy wyciszenie. Be-ze-du-ra. Trzeba sie wyzyc, zmeczyc, wkurzyc i wysilic. Boks. Wolala bym strzelanie no ale jak sie nie ma co sie lubi... (Nie stosowac tej reguly do kazdego przypadku!)

Mmmm ponadto slodkie pyszne ciasto marchewkowe poprawia humor. Chyba sie od niego uzaleznie :D

Mam do zrobienia kilkanascie aniolow na Jarmark Rozany, 3 koszulki I 2 kubki (ktore juz dawno sobie obiecalam)

Wiecie czego mi tu najbardziej brakuje? Mojej kotki. Czesto sobie mysle, jakby miala tu ze mna fajnie a tak, zanim zajrze do domu zapomni jak wygladam. Chociaz to moze lepsze od focha ktorym moze mnie obdarzyc na moj caly kilkudniowy pobyt w domu...ehhh.

Wybaczcie brak polskich znakow ale skrobie z Oklahoma Cafe :)

3 komentarze:

  1. Obawiam się, że kotka Cię pozna i foch jest murowany ;)
    Ja musiałam usunąć dwa dni temu większość zębów mojej kotki :( Chyba ja to gorzej przeżyłam od niej...

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko zależy od człowieka. jednemu pomagają medytacje, drugiemu boks a trzeciemu rower. osobiście jestem za odreagowywaniem ruchowym. godzinka DDRa i jestem jak nowo narodzona :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Guniu mam nadzieję że z kotką wszystko w porządku! Meiś, godzina DDRa? Chyba bym padła :P

    OdpowiedzUsuń