sobota, 14 maja 2011

Angielskie koty mówią MEOW

Myślałam, że mój Bronisław jest duży... ( zainteresowanych odsyłam do http://kota9zyc.blogspot.com/ ) a tu taka niespodzianka. Angielskie koty są większe! Kocham angielskie koty! Niech tylko nikt nie mówi Ufie, bo mi tego nie wybaczy. Oto kilka przykładów:





A to mój sąsiad z 2 domków dalej :D



Wydaje mi się nawet że rozumie po polsku, bo czekał, kiedy powiedziałam że zaraz wrócę ;)



Acha...po tym pięknisiu od razu dało o sobie znać moje uczulenie na koty. Jedynie na te z długą sierścią, niektórzy mieli przyjemność widzieć, jak to wygląda hehe

7 komentarzy:

  1. hehe no cóż... to tak jak z Angielkami... też są większe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a o tym to chyba w ogóle będzie osobny post XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten włochacz fajny, trochę jak mój Frodo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mat...jednak mniejszy...Twój kot przebija angielskie chwilowo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hehehe..no mam takie bydle ;) Ostatnio był kąpany. Wysychał cały dzień...

    OdpowiedzUsuń
  6. on jest... monumentalny!
    piekny. zrób mu jeszcze kiedys sesje przy ładnej pogodzie. o pogodzie też napisz XD

    OdpowiedzUsuń
  7. prawdziwy kot to duży kot :D tak samo mam z psami choć w tym przypadku są tyci wyjątki. Po prostu jak widzę takiego zwierza to:

    http://youtu.be/RZWwNlKn8xE

    OdpowiedzUsuń