piątek, 27 maja 2011

jakieś ostatnie





Cóż za wspaniała inicjatywa! Jedno miejsce pełne artystów i ich wyrobów. Bo ci artyści to sobie wynajmują tu pracownie, w których mogą tworzyć i sprzedawać to, co zrobią. Niesamowite prawda? I jakie klimatyczne miejsce, mówię wam. Co ciekawe sporo tam młodych osób, ja się pytam jak ich stać skoro tam nie ma ruchu? Przykład wystawiającej się artystki
http://nellsmith.blogspot.com/
(coś mi opcja ładowania linków nie działa:/)




Chętnym mogę podać numer mojego konta, jeśli chce mi to zasponsorować x3 inaczej zacznę się puszczać XD


O nie ma mowy, żebym wtedy była na mieście! Nie mam ochoty oglądać cyców i ptaszków latających na wszystkie strony :D Poza tym kto normalny, zważywszy na angielską pogodę, wsiądzie na golasa na rower? O_o Zdecydowanie nie chcę tego wiedzieć XD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz