poniedziałek, 30 maja 2011

Are you an artist?


Billboard bardzo dopasowany do otoczenia według mnie, hehehe.

No, umowa podpisana. Zostałam nawet poczęstowana śniadaniem i nauczyłam się jak zmieniać wtyczkę. Już powoli myślę o pakowaniu :D Później udałam się na drugi dzień Eurocultured Fest, na który dostałam darmową wejściówkę (na cały 2dniowy festiwal;3) i skorzystałam z darmowych warsztatów. Skutki tego widzicie poniżej :) Jestem z siebie strasznie dumna :D







Ten szkic ostatni to zrobiłam wczoraj rano. Na warsztatach stał się inspiracją do stworzenia torby :)

Dzisiaj był dobry dzień :) Jutro też będzie.

2 komentarze:

  1. O jakie cudne :O ja chcę taką przypinkę! No i co znaczy "jak zmieniać wtyczkę"? :/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, zajebiste rzeczy. jestem pod wrażeniem zwłaszcza torby. jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń